dinsdag 21 oktober 2014

tussentijdse beoordeling Stage Grontmij

na 6 weken stage is er een soort van tussentijdse evaluatie geweest, stagebegeleider heeft het bovenstaande formulier ingevuld en stage coördinator van school is hier dieper met mij op in gegaan, kortom wat zijn in deze zes weken de sterke en minder sterke punten van het werk wat ik uitvoer bij Grontmij.

wat er goed gaat;
  • de opdrachten die ik krijg voer ik goed uit, vooral als het mij persoonlijk goed ligt.
  • ik pas goed in het team en doe sociaal mee.
  • de resultaten die ik in 3D uitwerk zijn goed, dit geldt meestal ook voor andere resultaten.
wat er minder goed gaat;
  • ik bemoei me niet genoeg met andere collega's die zich bijvoorbeeld bezig houden met andere projecten, dit zou ik wel wat meer kunnen doen om een beter beeld van de activiteiten te krijgen.
  • meer acties ondernemen om tot nog betere resultaten te komen, dit houdt in: meer vragen en verdiepen in de stof.
aan deze punten kan gewerkt worden om zo tot een positiever advies te komen aan het einde van mijn stage-periode.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten