vrijdag 23 januari 2015

afsluiting

al bij al heb ik mijn stageperiode bij Grontmij als erg prettig ervaren. vooral in het begin was het even aftasten met alle nieuwe dingen die ik ontdekte. uiteindelijk kon ik dit goed combineren en plaatsen en ben ik tevreden over de resultaten die ik heb bereikt.

vooral in het begin was het allemaal nog even aftasten, ik kwam in aanraking met methodes en producten waar ik nog bijna nooit van had gehoord. toch vond ik het erg prettig om hier van te leren en ben ik blij dat ik deze kennis heb op kunnen doen, dit kan namelijk mooi staan op mijn CV.

in het tweede deel van mijn stage heb ik me bezig gehouden met een project, de Westsluis, dit heb ik uiteindelijk ook echt af kunnen ronden met een technisch constructie dossier en dat wordt ook opgeleverd bij mij portfolio. een document vol met bewijslast dus. om nog even terug te komen op mijn kerndoelen, leerdoelen en POP vind ik dat dat goed is gelukt. ik heb de competenties bereikt die ik heb willen bereiken en dit is ook terug te zien in mijn eindbeoordeling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten